Tanfolyamok



A tanfolyamokról röviden:

GERINCTERÁPIA,  GERINCTORNA tanfolyam alaposan felkészít a gerinctorna órákra. Megtanuljuk a gyakorlatokat, elsajátítjuk a gerinckímélõ gyakorlási rendet, a tartási elemek tükrében. Külön figyelmet szentelünk a gerinc helyes használatára,  az alap porckorong-korrekciós technikák elsajátítására.  A gyakorlatok helyes végrehajtása elvezet egy nagyon fontos stabilizáló, gerincvédõ technikához, melynek alapelemeit megtanulva a résztvevõk, gördülékenyen be tudnak kapcsolódni a gerinctorna órákba. 

Ebben az új szellemiségben kialakított terápiában, a mozgásprobléma, fájdalom, megoldása látótávolsága kerül, az oktató, - a program során - "kézen fogva vezeti" 
a résztvev!7;t a gerincproblémájának a megoldása felé, így mindenki számára lehet!7;ség nyílik a mozgás szabadságára és a hétköznapok gondtalan megélése.
A tanfolyam problémafelvetése:
- Miért fontos a gerincproblémák közvetlen és közvetett 
   kiváltok okának felismerése.
- Mit takar a porckorong-korrekciós technika fogalma
- Miért kell szokásainkat átértékelni a gerinc terhelése tükrében
- Hogyan védjük, hogyan használjuk a gerincünket a stabilizáló- 
   izmok segítségével
- Miért fontos az egészséges gerinc m$9;ködéséhez statikai és 
   izom-egyensúlyt létrehozni
- Miért nélkülözhetetlen a tartási elemek ismerete, gyakorlása.
- Hogyan lesz rugalmas ismét a testem?

Az oktatás anyaga:

- gerincproblémák természetes megoldásának a felépítése

- gerinctorna alapgyakorlatok

- öndiagnosztizálás jelentõsége, Mc Kenzie technika

- káros szokások kiiktatása, munkahelyi körülmények felül bírálata

- tartáskorrekció, rendezett tartás jelentõsége

- nyújtás, mobilizálás szerepe, helye

 - stabilizálás technikája


A PILATES TECHNIKA a gerincoszlop védelmét szolgálva, a derék,-nyak problémák
megelõzésében és megszûntetésében forradalmi szerepet vállal.
A Pilates mélyizom-gyakorlatok rugalmas és speciális mélyizomerõt alakítanak ki , melynek eredményeként a test a napi terhelést nem a sérülékeny csigolya szegmensekre, hanem a gerinc melletti stabilizáló izmokra hárítja.


AGYTORNA  - A tanfolyam gyakorlatainak automatizálásával a probléma megoldásunk, a memóriánk, a mozgáskoordinációnk jelentõsen javul. Könnyebben, kevesebb energiával és magasabb szinten oldjuk meg a gyorsuló világ és a kreatív családunk adta élethelyzeteket.
 

REGGELI TORNA gyakorlatanyagának ismerete, gyakorlása, lehetõséget ad arra, hogy frissen kezdjük  a napot, elõkészítsük testünket a napi terhelésre. A reggeli torna gyakorlatokat részletesen átvesszük, - részben - egyénre szabjuk, hatás-mechanizmusát megismerjük.
A foglalkozás után a gyakorlatok leírását a résztvevõk e-mail címére megküldöm.
 
A JÓGA több ezer éves, õsi élettudomány, amely megtanít minket arra, hogy megteremtsük magunkban az egységet testi, lelki és szellemi síkon egyaránt. Ha szeretnénk testünket egészségesebbé, rugalmasabbá tenni, jobban akarjuk feldolgozni a napi srtesszt vagy ha keressük a belsõ békénket, valódi természetünket, az önmegvalósítást, akkor a jóga rendszeres gyakorlása ebben óriási segítséget nyújt.

 Az órákon mozgás-, légzõ-, meditációs és relaxációs gyakorlatokat végzünk, amelyre minden korosztályt szeretettel várunk.

 


 

 

tovább

 

 
Romhányiné Kovács Mária:70/381-61-22 Romhányi Réka:70/945-08-96